Via de contactgegevens kunt u een afspraak maken. U kunt uw voorkeur aangeven voor een vaste behandelaar. Dat nemen wij op in ons systeem. Bij ziekte of afwezigheid van de behandelaar proberen we in de eerste instantie een vervanger te regelen. Mocht dit niet mogelijk zijn of mocht de behandelaar langdurig afwezig zijn, dan nemen wij contact met u op.
Als u een afspraak wilt annuleren, horen we dit graag zo spoedig mogelijk. Een afspraak dient minimaal 48 uur (twee werkdagen) van tevoren, telefonisch, te worden afgezegd. Bij geen of een te late annulering brengen we de gereserveerde tijd in rekening. Wilt u een annulering voor een afspraak op maandag uiterlijk de vrijdagochtend ervoor rond 8.30 uur bij ons telefonisch melden?
Wij doen er alles aan om wachttijden te beperken. Wilt u daarom contact met ons opnemen wanneer u vertraagd bent voor een afspraak?
Wij verzoeken u wijzigingen in gegevens zoals adres, telefoonnummer en verzekering tijdig aan ons door te geven. Dit kan telefonisch, per e-mail of persoonlijk bij de receptie. Wanneer er wijzigingen zijn in uw gezondheid of de medicatie die u gebruikt, wilt u dit dan aan uw behandelend arts doorgeven bij een afspraak in de praktijk?